Hmm, foto!

Hade min första fotolektion idag! Jag försov mig till min allra första så jag kom en vecka försent till min första lektion. Hade genomgång om bländares förhållande till skärpedjup (äntligen så får man använda sina kunskaper i tekniskfoto till nått vettigt).

Efter den tråkiga föreläsningen så fick vi gå in i mörkrummet att leka! JAG FÖRLORADE MIN MÖRKERUMSOSKULD! Att vara i ett mörkerum är totalt awesome och jätteroligt! Gjorde avbildningar emot fotopapper för att lära oss hur man gör. Fick fram två okay bilder som jag blev nöjd med.

Well får försöka ladda över bilderna via scannern senare. Funderade kanske att man borde borde starta nån typ av fototräff några gånger i månaden med folk som vill lära sig fota mer, och dessutom har jag ju studio och blixtar och all sån skit typ. Hmm, fast får nog planera det lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0