Idioter finns det för många av...

Jag blir så jävla förvånad över vilka skitnyheter som aftonhoran tar upp, men dels blir jag mer förvånad över hur idiotiska folk är. Läste om denna bruden, och jag tappade hakan.


"Du tänker inte söka hjälp för ditt shoppingberoende?

– Jag tror inte på psykologer, de bara kostar pengar. Men det borde finnas en internetspärr. Så om man handlar för tretusen, kommer det upp ett meddelande om att summan inte går att överskrida."

Herregud säger jag, har du ingen självdiciplin och kan kontrollera dig själv? Och om psykologer kostar pengar, vad gör inte ditt egna negativa beteende? Psykloger skulle så jävla lätt hjälpa dig med dina problem och är billigare än ditt shoppingberoende.

Jag hatar sådarna nonchalanta människor som vägrar inse att de har problem och det finns hjälp. Hon förneker själv att hon har problem med detta citatet:

"Men inser du att du har problem?
– Alltså, om jag skulle ha noll kronor på kontot, så skulle jag inse att jag behövde hjälp. Men så blir det inte
."

Antingen får hon en fet lön eller så är hon bortskämd. Oavsätt så verkar hon ha svårt för att inse värdet av pengar, som andra brats verkar....


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tackar :)



grym blogg du har!

2010-01-05 @ 10:54:18
URL: http://litenvillblistor.blogg.se/
Postat av: Lizelott

Du fotar verkligen sjukt, snygga bilder

2010-01-09 @ 23:10:21
URL: http://llizelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0