Moo = Mu!

före efter


För det första. Pandan har rätt. Solarie är inte nyttigt, jag skrev för några veckor sedan att det är extremt farligt att sola i solarium och nu visar det sig att Sportkedjan SATS skall ta bort alla deras solarium pga den ökande hudcancern i norden. Intressant att så stora företag ändrar.


För det andra, så tänker jag klaga på folk som redigerar fail och inte inser hur bra RAW är (tex). Den första bilden är en helt oredigerad jpeg utan några ändringar i RAWkonverteraren, och den andra högra bilden är en bild som har gått igenom RAWkonvertararen + redigerad i PS Cs 4. Ja, jag medger att jag lade på ögonskuggan i efterhand. Man skall INTE softa till huden med överdrivna lager av gaussian blur, det är fail!

Jag har tränat i snart två månader, och det märks att jag håller på bli mer nöjd med min kropp. Har börjat bli mycket snyggare, fått mer axlar vilket är azum och mindre midja. NOM NOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0