SÖK BIDRAG FFS!

Jag finner det väldigt intressant att få kommentrar av folk (även om jag whinar mest på hur folk failar på photoshop eller snor bilder av andra). Kommentarer sporrar en att fortsätta faktiskt. Men nåväl. Detta inlägget kommer inte bli så långt.

Jag åker utomlands och kommer återvända med massa intressanta bilder. Nom nom me says!
FYI så hatar jag modebloggar, antagligen för jag är 100% ointresserad av mode och finner att sådarna bloggar är överhypade och överfyllda med bilder som de inte har tagit vilket är olagligt att publicera (iaf större delen av alla de bilderna). Fyfan för ungar som inte fattar att de snor något när de tar en bild från ett ställe och klistrar upp på sin blogg.

Btw, sök bidrag och försök få lite extra pengar innan nästa år! Det finns massor med företag som tar mycket betalt för att man skall kunna söka bidrag och stipendier men det behöver man inte eftersom sådarna stifelser måste vara reggade hos länstyrelserna och de har en alldeldes egen databas som är helt gratis tack vare offentlighetsprincipen.

http://www.stiftelser.lst.se/StiftWeb/SSearch.aspx


Så det är bättre att skriva lite skit och skicka in, för då har man iaf gjort ett försök än att bara whina över att vara fattig. Tror jag har sökt 20+ bidrag och lär få iaf få ett bidrag. Synd att det inte finns många fotostipendier förutom hasselblad som är vettiga att söka ;__;

Kommer sakna er alla, men återvänder på tisdag!

XOXO från Pandan!

Kommentarer
Postat av: Jos

HAHAHAH XO XO

jävla gossip pandahgirl peter!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-11-13 @ 22:35:52
URL: http://insomniacbutterfly.blogspot.com/
Postat av: Rania

woah vart reser du?! have fun!

2009-11-14 @ 14:43:16
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0